Wednesday 9 May 2018

Weekend in Malaga

    O escapada de un weekend e mereu binevenita. Am luat ultimul zbor din zi spre Malaga, imi era dor de prietenul meu Jhon, de soare si de tapas.

   Calatoritul devine un drog dupa ce il practici, un elixir care iti tine spiritul viu si sufletul fericit. Acest drog vine totusi cu un update,  nu dauneaza pe termen lung dar totusi creeaza dependenta. Luat in doze mari, iti schimba viata!


    Stim cu totii din auzite ca spaniolii sunt oameni veseli, primitori care iubesc conversatiile lungi si relaxarea. Eu am numit Malaga orasul care nu doarme niciodata, am fost uimita sa vad cati oameni erau pe strazi in orice zi a saptamanii la orice ora din zi sau noapte. Un oras viu, energic, plin de entuziasm, viata de noapte, cluburi si restaurante. 

    Cand spun Malaga imi zboara gandul la tapas, tinto de verano, cerveza, churros, muzica latina, plaje frumoase, soare si multa pofta de viata. Am gustat din toate minunatiile astea cat am stat acolo, am si ratat multe lucruri, nu am reusit sa vizitez AC Marriott hotel care detine o minunatie de terasa in aer liber de unde poti admira o priveliste spectaculara deasupra orasului sau Gibralfaro care la fel ca si AC Marriott hotel este un loc de unde poti admira orasul in toata splendoarea lui. 

     Si totusi ce am facut in Malaga? Trebuie sa recunosc ca nu mi-a luat mult sa ma adaptez la stilul lor de a petrece timpul, probabil cateva ore:)) 
     Am vizitat teatrul roman Alcazaba, un loc care te incanta de cand pui piciorul pe prima scara romana. Locurile delicate, gradinile, fantanile si coltisoarele verzi te duc cu gandul la rochiile domnitelor si papioanele domnilor care au strabatut candva acele stradute.

      Am stat la soare pe o terasa si m-am infruptat din pestele proaspat servit. M-am tolanit la soare, Malaga este impanzita de plaje, daca nu va place o plaja puteti in mai putin de 30 de minute sa ajungeti la urmatoarea, orasul e usor de strabatut si mijlocele de transport in comun functioneaza foarte bine.
    Si evident nu am putut rata centrul orasului cu cele 2 strazi principale Calle Larios, Calle Nueva si Plaza de la Constitucion, daca ajungeti pana in acest punct va rog sa faceti o vizita acestui local care se numeste Casa Aranda in centrul orasului, o sa va bucurati de gustul autentic de churros facuti ca acasa dupa reteta originala, locul este impanzit de oameni si nu lipseste de la nicio masa farfuria plina cu varf de churros. 

 In materie de preturi am platit in jur de 15-20€ pentru un platou de peste, o bautura si o salata pe o terasa de pe malul marii, biletele de autobuz sunt 1,20€ , trenul pana de la aeroport pana in centrul orasului 2€ iar pentru tapas la pachet cu tinto de verano sau sangria aproximativ 14-16€.

Malaga este un oras care vrei nu vrei iti intra pe sub piele, iti transmite o energie pozitiva si cumva te face sa iti doresti sa te intorci. Admit ca deja mi-e dor de un pahar de sangria si sa ma rasfat sub o raza de soare.























Amelia T.

No comments:

Post a Comment

Ce am realizat până la 30 de ani

Mă apropii cu pași repezi de 30 de ani. Este primul prag din viață pe care chiar îl simt ca un prag. La 20 mă uităm doar înainte, acum mă ...