Saturday 12 September 2015

Prima oprire, Sicilia

  Ne proiectasem mental cu mult timp inainte vacanta perfecta si ca orice proiect bine facut s-a transpus din mental, in real. Am ridicat sus steagul ca dupa un razboi in care am dus lupta cea dreapta pana la capat. A fost prea mult, am pus prea multe virgule, am trait nopti lungi, zile gri si am lasat prea multe umbre ale prejudecatii sa ne treaca calea....

 ....Dar intr'o dimineata ne-am trezit, ne-am baut cafeaua si ne-am pus la munca, munca voluntara in propriul ineres, am sadit cele mai bune seminte, am ingrijit cu dragoste plantele, am udat la timp si  am cules cele mai bune roade.

   Apoi, dupa cea mai lunga noapte am vazut cel mai frumos rasarit, am ciocnit in cinstea unei noi vieti si am baut din cea mai dulce cupa, cupa fericirii.

  A fost ceva la care amandoua visam de mult. Pentru cineva, a fost o prima data. Pentru cineva, a fost ca niciodata.

A fost odata ca niciodata

Cu racheta, cucerind planeta

Zahar , grasimi bla bla bla

Bucurie sub palarie

Energie vie

Mamon in baston

Cefalù flu flu
Uitare in zare

Zambete, culoare

Cu privirea spre mare

Who run the world??

Nature, you did a great job sweetie!

O pitica in zare

Salutari din departare

Prostindu-ma in stil mare

Dupa indelungi cautari, am gasit-o, casa visurilor, Pe cealalta parte....

...marea





 Eu la picior, ea pe motor

Aici. mi'am tinut respriratie... dupa ce am tras adanc aer

Fashion bby

Wild side
 Vine valu'

Cautand caluti...de mare

Numai ce invatasem sa merg pe apa

Va pupam , va salutam, cu zambete va lasam


No comments:

Post a Comment

Ce am realizat până la 30 de ani

Mă apropii cu pași repezi de 30 de ani. Este primul prag din viață pe care chiar îl simt ca un prag. La 20 mă uităm doar înainte, acum mă ...