Saturday 31 March 2018

Cand scriu drama.



    Sfarsitul unei relatii e mereu trist, lung si dureros. Intelegi atunci cu ochi clari ca il urasti dar il iubesti in acelasi timp. Un fel de sare si piper, dulce si sarat, cipsuri si ciocolata, 2 ingrediente care sunt diametral opuse dar merg de minune impreuna.  Asa credeai si tu, ca voi v-ati fi potrivit de minune.



    Sfarsitul unei relatii nu are o zi, desi e sfarsita de mult, ziua inca nu a ajuns. Ziua e mereu maine sau ZIUA cand nu iti mai pasa.

    Cand incep sa iasa cuvintele ca din cutia pandorei in timpul "ultimei conversatii" care nu e niciodata ultima iti dai seama ca nu mai e loc decat de cearta si reprosuri si totusi tanjesti dupa un "ultim mesaj" care sa fie de impacare.

     Unele povesti de dragoste incep cu sfarsitul, altele sunt sfarsite de la inceput.

      Si adevarul e ca suntem obositi sa mai incercam, ca sunt oameni care au lasat semne adanci si au plecat sau oameni care au stat si nu le-am dat o sansa, de fapt, nici nu ne pare rau de cei din urma caci ceea ce ne place e sa alergam dupa cei care pleaca.

     Adevarul e ca suntem prea ocupati ca sa ne mai oprim, traim cu pistolul "secolului 21" la tampla,  graba de a termina casa,  graba de a obtine jobul mult dorit, graba de a-ti schimba masina, graba de a schimba partenerul.....si adaug, eu inca cred ca le poti avea pe toate, dragoste, bani si sex.
     Si nu ne pierdem pentru ca nu ne gasim ci pentru ca ne amagim.
     
     Incercari sunt multe, importanta e reusita.


Amelia T.

No comments:

Post a Comment

Ce am realizat până la 30 de ani

Mă apropii cu pași repezi de 30 de ani. Este primul prag din viață pe care chiar îl simt ca un prag. La 20 mă uităm doar înainte, acum mă ...