Thursday 15 March 2018

Ce să vizitezi în Los Angeles


   O zi normală în America din viața mea începe pe la 5 dimineața, maximul 6. Nu-mi amintesc să fi dormit vreodată mai mult. Îmi place să încep ziua devreme, am mult timp pentru diverse activități și seara pic frântă.
    După ce îmi beau cafeaua în pat, verific emailul, instagramul și răspund la mesajele prietenilor încep să mă pregătesc de sală. Dacă mă trezesc înainte de 5, obișnuiesc să citesc ca să omor timpul.
     De obicei petrec cam o oră la sală, de cele mai multe ori alerg, o alergare lungă sau intervale în funcție de nivelul de energie, urmată de 20 minute de yoga. 
  
   Micul dejun este deschis până în jurul orei 10, acesta e locul de întâlnire cu colegii și aici se discută planul zilei, ultimele bârfe și cum s-a dormit azi-noapte.

    Acesta e primul articol dintr-o serie de articole despre ce să vizitezi în Los Angeles.
    Nu știu dacă ai în plan să ajungi acolo dar îmi doresc să te duc acolo cel puțin cu gândul,  să călătorim împreună prin prisma acestui blog și să-ți las în memorie câteva din locurile frumoase ale lumii.



     Legenda spune că acest copac este magic, de fapt se numește The Wisdom Tree ( Copacul Înțelepciunii). Povestea spune că acum 2 ani când toată vegetația din zona a ars într-un incediu, acest copac a fost singurul care a supraviețuit.  Eu l-aș numi mai degrabă Copacul Norocos căci nu putea înțelepciunea să îl scape de foc dar am ajuns cam târziu cu propunere :))

    Până am ajuns acolo a fost o adevărată peripeție căci șoferul de la uber nu auzise niciodata de  copacul înțelepciunii și ne-am învârtit în loc vreo oră.
   


    Din punctul de unde ne-a lăsat uber-ul am început practic traseul, mereu la deal, dupa cei 10km alergați de dimineață la sală mi se părea că nu se mai termină. Acum în timp ce scriu realizez cât îmi place să mă plâng, de fapt ador mersul pe jos și mai ales drumețiile.

    După aproximativ 3 km am ajuns în vârf, priveliștea în timp ce urcam era tot mai frumoasă. Ne opream la fiecare 10 minute să ne tragem sufletul, să admirăm panorama și să ne facem câte un selfie 2, 3.




   Am ajuns în vârf după vreo 40 de minute, ne-am așezat lângă cutia cu mesajele lăsate de la trecători și am râs mult la un mesaj în mod special. Mesajul zice așa:


   "Ei spun că acest copac are cuvinte înțelepte pentru aceia care au fost în stare să îl ajungă..
   Dar...
Nu am fost destul de înțelept să realizez că nu eram în formă să fac asta
Am citit că cineva a ajuns în acest punct în 16 minute. Cum așa...eu am petrecut 16 minute doar ca să iau pauze.
Dumnezeule, sunt gras. Oamenii spun că am oasele grele dar eu știu mai bine..
Am învățat din greșelile mele...data viitoare o să-mi aduc snacks-uri ( sunt gras...)
Dar am reușit. "


 
   De la copacul magic am continuat traseul până la semnul Hollywood, a fost o plimbare lunga cu priveliști foarte frumoase. Dealuri care se unesc cu albastrul cerului, păsări care nu reușeau să iși țină echilibrul din cauza vântului, o ceață ca o perdea subțire care apunea peste oraș și un curcubeu ușor timid mă făceau să uit cât eram de obosită și să nu-mi pară rău că am ales să părăsesc confortabila cameră de hotel :))

   După aproximativ 8km de mers pe jos am ajuns și la faimosul semn Hollywood, să fiu sinceră m-a bucurat mai mult traseul și priveliștea decât semnul dar e ceva de făcut "once in a lifetime".





   Am comandat uber-ul când am ajuns la semn dar de acolo mai erau de mers vreo 2 km până să ajungem în punctul în care mașinile au acces. Deci am continuat să mergem...

   Făcând rezumatul zilei, m-am bucurat enorm de trasel făcut, am ajuns deasemnea în ziua petrecută  împreună cu colegele mele să-mi fac 2 prietene, am râs mult, mi-am făcut o amintire care o să rămână peste ani, am ars în jur de 1000 de calorii și am mâncat în jur de 2000.



  Cu ocazia acestui articol sunt tare fericită să vă spun că sunt în concediu pentru tot restul lunii martie. Duminică plec în Roma pentru câteva zile și apoi în Thailanda, pe o insulă cu mult soare. Abia aștept să descopăr un nou continent și o nouă cultură și abia aștept să împărtășesc experiențele mele aici.

Este aproape weekend, să aveți parte de mult soare și vreme frumoasă.

Cu drag,

Amelia Tundrea

No comments:

Post a Comment

Ce am realizat până la 30 de ani

Mă apropii cu pași repezi de 30 de ani. Este primul prag din viață pe care chiar îl simt ca un prag. La 20 mă uităm doar înainte, acum mă ...