Friday 14 February 2020

Asteptari vs. Realitate in relatii

 

   Imi beau a 2-a cana de cafea, singura,  din cana frumos personalizata cu numele meu de catre prietena mea Gabriela. Afara cerul e gri albicios si copacii care se vad de la ferestrele mari ale livingului si-au pierdut toate frunzele. Sunt in noua mea casa pe care o pot numii si casa noastra :)


   
    Astazi e Valentine's Day si nu cred ca multe femei au uitat dar sunt sigura ca suficienti barbati pretind ca au uitat. Totusi, o femeie ar spune asa " Cu toate florile din magazine, inimioarele, ciocolata, hainele cu mesaje si pozele siropoase de pe facebook, nu are nicio scuza!". Asta e spiritul!! :)) Vroiam sa scriu initial despre cum si unde l-am cunoscut pe Joey, dar cand m-am tinut eu de un plan ca sa ma tin acum!?

     Astazi vreau sa ma intorc la un subiect drag mie, vechi de cand lumea si modernizat in ultimii ani. La femeia moderna.

    Pe retelele de socializare vad des si sunt sigura ca si voi vedeti acele poze, Expectations Vs. Reality, adica Asteptari vs. Realitate. Le-am scris cu A si R mare pentru ca subiectul asta chiar trebuie scris cu majuscula, mare, ca sa ne intre la cap.

Care sunt Asteptarile unei femeie vs. Realitate intr-o relatie din experinta mea si a altor femei:

  Ne asteptam ca persoana de langa noi sa ne completeze perfect, adica, jumtate tu, jumtate eu. Realitatea e ca traim o minciuna spusa din strabuni. Suntem 2 oameni intregi, independenti care se completaza, printr-o adunare simpla = 2. Nimeni nu se transforma in jumatate cand intra intr-o relatie.

  Ne asteptam ca tot ceea ce oferim sa primim. Dam dragoste, respect, admiratie, timp samd. si le asteptam pe toate inapoi, in aceeasi cantitate sau daca se poate mai mult.  Nici macar bancile nu mai iti dau depozit pentru ca iti folosesc banii.
Relatiile devin deseori un camp de lupta. Si chiar si eu inca invat sa dau si sa fiu fericita pentru ca am cui sa dau. Nu intram in relatii doar sa castigam, relatiile nu sunt un job.

  Ne asteptam ca lucrurile sa curga lin ca o halba de bere rece intr-o zi calda de vara. Sa ne energizeze si ne surprinda la fiecare pas. Si da se poate, daca realizezi ca poti sa iti cumperi si singura o halba de bere. Oricum, gandeste-te cum e sa bei o halba de bere rece intr-o zi de iarna, mai bine merge un vin fiert, asa-i? Adaptare, modelare si acceptarea faptului ca relatiile nu curg mereu lin.

  Ne asteptam, toate, toate femeile cu care am vorbit, si am ridicat si eu mana sus :)) sa avem barbati romantici, care sa ne citeasca gandurile, sa ne aduca flori, sa ne faca petreceri supriza la zilele de nastere, sa vorbeasca cu noi ore in sir atunci cand tu trebuie sa ne descarcam, sa ne gateasca, sa ne ajute la treburie gospodaresti, sa ne spuna te iubesc in fiecare zi, sa ne duca in vacanta, sa ne faca complimente, cred ca lista asta e mai lunga decat milisecundele dintr-o ora. Realitatea e ca nu ne dorim un astfel de barbat, dar ne dorim mereu ce nu avem. Iarba din curtea vecinului este intotdeauna mai verde. Realitatea e ca nu ne dorim un barbat romantic ci un barbat capabil, destept, intelept si cu principii sanatoase dar in filmele si telenovelele la care ma uitam eu cand eram mica, barbatii erau romantici si ghici ce, in filme inca sunt! :))

  Ne asteptam ca barbatii sa isi aminteasca toate datele importante pentru noi. Realitatea e ca asta poate fi motiv de despartire :)) Femeile nu doar ca isi aminteasc toate datele dar isi amintesc si ce nu vor sa isi aminteasca si asta ne ajuta ca atunci cand el nu si-a amintit o data importanta sa deschidem cutia pandorei.

  Ne asteptam ca barbatii sa fie imaginea creata in mintea noastra. Ne asteptam ca imaginea perfecta despre printul pe cal alb sa devina realitate. Realitatea e ca printul o sa vine sau poate a venit dar nu e pe un cal alb si nu iti satiface toate asteptarile. Asteptarile in relatii ca si in alte aspecte ale vietii ne fac mai mult rau decat bine. Pot inca vedea de cate ori am suferit din cauza asteptarilor mele. Shakespeare spunea " Asteptarile sunt radacina tuturor durerilor de inima".

   Astazi de Valentine's Day, ai asteptari realistice, nu de la el, de la tine. Astazi, ai asteptari sa te iubesti mai mult, sa investesti mai mult in tine, sa te cunosti, sa evoluezi. Astazi asteapta-te la crestere spirituala, fizica si forta mentala. Astazi asteapta-te la usa inimii tale cu un buchet mare de flori, imbratiseaza-te pentru tot ceea ce esti, pentru tot ceea ce faci, pentru tot ceea ce creezi si vezi in tine realitatea!! Realitatea este ca femeile sunt fiinte minunate, sensibile, pline de dragoste, sexul care aduce viata pe lume, femeile sunt un izvor de forta interminabla iar sursa acestui izvor sunt trairile si experientele care stau in spatele fiecaruia dintre noi.
   Realitatea e ca esti minunata!!!
   Pacea incepe acolo unde asteptarile se termina.

Happy Valentine's Day!!!


No comments:

Post a Comment

Ce am realizat până la 30 de ani

Mă apropii cu pași repezi de 30 de ani. Este primul prag din viață pe care chiar îl simt ca un prag. La 20 mă uităm doar înainte, acum mă ...