Tuesday 21 February 2017

Q:De cate ori te poate dezamagii un om? A: De cate ori il lasi!



   Mi-am pus intrebarea de cate ori te poate dezamagii un om?  Ar fi normal o data. Dar raspunsul e de cate ori il lasi.
   Daca te-a dezamagit o data, nu o sa se opreasca acolo. O sa se opreasca cand il opresti tu.
   Daca dai o sansa, da o sansa dar ultima, dupa aceea se numeste monopoly, inceapa sa aiba incredere in sine insusi si pleaca la cucerit de teritorii, la sfarsit iti ia si banii, si sufletul.

   Daca nu ciulesti urechile macar beleste ochii si crede ce vezi. Nu, nu ai vedenii si nu te ruga sa le ai.
   Buna dimineata, asa arata realitate!

   Dar poate fii cea mai buna dimineata, dimineata in care nu mai alegi sa te minti.

   Daca nu inveti lectia la timp ea se repeta doar repetitia e mama invataturii.

   Si daca se repeta de prea multe ori esti O Fraiera.

A.T

No comments:

Post a Comment

Ce am realizat până la 30 de ani

Mă apropii cu pași repezi de 30 de ani. Este primul prag din viață pe care chiar îl simt ca un prag. La 20 mă uităm doar înainte, acum mă ...