Thursday 10 September 2015

Taie fara mila aripile demonilor

   Nu stiam ca imi place  sa calatoresc, cum nu stiam nici ca imi place sa petrec o seara in casa alaturi de oamenii potriviti, la masa potrivita. Partea frumoasa a vietii e tocmai aceasta, sa fii deschis sa inveti, daca am sti totul ar fi plictisitor, sa accepti ca daca nu e bine e rau si sa intelegi ca orice experienta te ajuta sa cresti, atat cat vrei.

 august 2015, Sicily
   Nu stiam cat entuziasm, cata bucurie, cata agitatie dulce este in regizarea unei calatorii, in a cunoaste oameni noi, in a fi protagonista vietii tale, in a cunoaste locuri prin povestile altora, in a invata lectii fara teorie, in a cauta emotii in priviri, a dezbraca oamenii de secrete, in a imbratisa un necunoscut, in a ma trezi sub alt cer dar cu acelasi soare.

   Calatorind am inteles majoritatea lucrurilor care conteaza pentru mine, am investit in ele si ele au mizat pe mine, am batut palma si am castigat cel mai tare pariu.

   Iubesc sa analizez micile detalii din comportamentul unei persoane, in timp ce vorbeste, sa observ cum isi arunca ochii fugitiv in partea stanga in timp ce pe langa cele zise ar mai fi multe de zis, cand cuvintele devin greoaie si isi incruciseza picioarele, cand buzele iau linia unui drum drept in semn de resemnare, cand apleaca privirea vorbind de ceva, ce candva, i-a rupt aripile, cand rade cu pofta si ochii i se lumineaza, cand ma priveste detasat, cand isi imbratiseaza mainile si e pregatit sa asculte...

   Nu am stiut sa ascult mai mult decat cuvinte, sa dezbrac mai mult decat  haine, sa privesc mai mult decat aparente, sa iubesc mai mult decat iubire.

   Iubirea fata de oameni, atentia dedicata altora, mai putina importanta individuala, mai mult rasfat relational, mai multa implicare, mai multa interogare intrinseca, ajuta. Ajuta sa nu mai depinzi, sa nu te mai plangi, sa nu mai cauti vinovati, sa nu mai dramatizezi, sa iti incarci bateriile, sa sapi adanc, sa te descoperi si sa iti iubesti comoara.
   Poti da din ceea ce ai dar nu ti se poate da ceea ce nu ai, se poate invata, este o sabie cu doua taisuri si este ascutita bine...

Taie fara mila aripile demonilor.


No comments:

Post a Comment

Ce am realizat până la 30 de ani

Mă apropii cu pași repezi de 30 de ani. Este primul prag din viață pe care chiar îl simt ca un prag. La 20 mă uităm doar înainte, acum mă ...